Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Generał
Główny Administarator, Dowódca
Dołączył: 05 Sie 2008 Posty: 1156
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dzierżoniów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 15:13, 15 Lis 2008 Temat postu: Obowiązkowe scenariusze członków |
|
|
Umieszczać!!!
To mój:
UFO(Owca) zaatakowało Polskę, która prosi o pomoc w zniszczeniu najeźdźcy inne państwa. UFO można jedynie zabić kopnięciem w dupę, kulki nic mu nie robią (to nie znaczy, że nie można do niego strzelać). Wygrywa ten, kto zniszczy swego przeciwnika. Każdy z przeciwników UFO ma 1 życie i nie ma respawnu.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Generał dnia Czw 22:48, 25 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Max
Dawny Członek
Dołączył: 08 Sie 2008 Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Dzierżoniów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:41, 18 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Tło wydarzeń:
Wywiad Miąsowskiej Republiki Ludowo-Demokratycznej(MRL-D) wszedł w posiadanie informacji o broni chemicznej, której wojsko Socjalistycznej Republiki Osowej(SRO) zamierza użyć przeciwko MRL-D. Znane jest położenie składu rakiet, które zostały ukryte na leśnym poligonie wojskowym SRO. Na tyły wroga zostają zrzuceni komandosi doborowej jednostki o nazwie "PIORUN". Ich zadanie jest proste:
za wszelką cenę zniszczyć broń chemiczną i wycofać się do strefy ewakuacji gdzie przylecą śmigłowce.
Podział graczy
Faza 1:
Team A - komandosi jednostki PIORUN
Team B - Strażnicy poligonu(mają niewielka przewagę liczebną)
Faza 2:
Oprócz graczy z team'ów A i B, którzy przeżyli Fazę 1 wracają gracze "martwi".
Martwi z A wracają jako załoga helikopterów ewakuujących (AH)
Martwi z B wracają jako stacjonujący w pobliżu żołnierze SRO (BP) zaalarmowani syrenami.
Plan rozgrywki:
Cele drużyn:
Team A
Dostać się na teren poligonu, podłożyć ładunek wybuchowy (czas do wybuchu 15/20/25 minut w zależności od liczby graczy i rozległości terenu działań) i udać się wraz z saperem do miejsca ewakuacji (Go).
Team B
1) Patrolować teren poligonu po wyznaczonych ścieżkach.
W momencie wszczęcia alarmu zadanie 1) ulega kasacji a drużyna otrzymuje nowe zadanie:
a)Nie dopuścić do podłożenia ładunku (kill them all).
Jeśli team'owi A uda się podłożyć ładunek Team B otrzymuje nowy rozkaz:
b) zdobyć kody(zna je saper) i rozbroić "bombę" zanim wybuchnie,
c) nie pozwolić ewakuować się Team'owi A.
Faza 1
Trwa od momentu wkroczenia oddziału A na teren poligonu do podłożenia "Bomby".
- A może zaatakować w dowolnym miejscu z kierunku północnego.
- patrole B poruszają się po wyznaczonych trasach w grupach lub pojedynczo, chodzą wyprostowani (nie skradają się) w równym tempie, broń gotowa do otwarcia ognia (w końcu to wartownicy).
- W przypadku kontaktu patrolu B z graczami(graczem) z team'u A każdy wartownik może wszcząć alarm krzycząc 3x"ALARM!!!",
- Saper z drużyny A musi podłożyć ładunek w wyznaczonym miejscu (E) co sygnalizuje zawieszeniem szmatki na krzaku/drzewie i okrzykiem "BOMBA!!!" od tego momentu rozpoczyna się faza druga i odliczanie czasu do wybuchu. Saper ma przy sobie budzik/telefon/stoper który będzie mógł sobie nastawić na ustalony czas w momencie podłożenia "bomby". Po odmierzeniu czasu saper krzyczy "WYBUCH!!!"
- jeśli saper zginie może przekazać swoją funkcję innemu graczowi, który automatycznie "staje się" saperem.
- martwi gracze z A udają się w miejsce ewakuacji(Go) gdzie czekają na rozpoczęcie fazy drugiej.
- martwi gracze z B udają się w miejsce respawnu (Res) gdzie czekają na rozpoczęcie fazy drugiej.
Faza 2
Rozpoczyna się w momencie kiedy saper krzyknie "BOMBA!!!"
- Następuje respawn martwych graczy A jako załogi helikoptera(AH) i graczy B jako posiłków dla strażników poligonu(BP). Potem nie ma respawnów.
- Po podłożeniu bomby A wraz z saperem udaje się w miejsce ewakuacji (Go),
- B wie w którym kierunku będą uciekać A (widzieli nadlatujący śmigłowiec).
- Załoga śmigłowca (AH) nie może opuścić (Go) dopóki nie zostanie ranny saper, mogą natomiast osłaniać uciekających A strzelając do B i BP
- Saper po trafieniu nie ginie ale zostaje ranny.
- Aby rozbroić bombę B lub BP muszą przechwycić rannego sapera i donieść go do ładunku a następnie krzyknąć "ROZBROJONA". Po rozbrojeniu bomby saper zostaje zabity.
- Jeśli saper zostanie ranny A lub/i AH muszą wydostać go ze strefy działań do miejsca ewakuacji. Nie mogą pozwolić, aby sapera przechwycili B lub/i BP.Jeśli się to stanie muszą go odbić.
- w przypadku rozbrojenia bomby A udaje się do miejsca ewakuacji (Go).
- koniec fazy drugiej następuje w momencie wybuchu bomby lub dotarciu wszystkich żywych A do punktu ewakuacji (Go)
- każdy kto zginie w Fazie drugiej zostaje na miejscu bez ruchu(siada/leży) aż do zakończenia rozgrywki.
Warunki zwycięstwa:
Team A:
Całkowite:
- przynajmniej jeden żywy A dociera do punktu ewakuacji (Go)
- następuje wybuch bomby
Częściowe:
-wybucha bomba ale nikt z A nie zdąży się ewakuować. (nie uwzględniamy załogi helikoptera)
Team B:
Całkowite:
- nie dopuszczają do podłożenia ładunku ( wszyscy A giną w fazie 1)
Częściowe:
- rozbrojona bomba
- A nie docierają na miejsce ewakuacji ( nie uwzględniamy załogi helikoptera)
Remis:
- Rozbrojona bomba
- A docierają do miejsca ewakuacji (Go)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bartek
Gość
|
Wysłany: Śro 21:48, 19 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Scenariusz jest przystosowany do piaskowni. Można go umieścić w jakimkolwiek kraju np. Rosji czy Polsce.
Trupy idą do respów i odradzają się kiedy zbierze się trzech zabitych.
Gramy na standardowym terenie ( od pola do drogi za jeziorem).
Ogólne tło wydarzeń:
Terroryści z promieniotwórczego cezu znalezionego w starym Radzieckim napromienniku (jak ktoś nie wie co to napromiennik to polecam wikipedię) zrobili brudną bombę ( za bombę ma robić 5 litrowa butelka po staropolance wypełniona piachem z dołączonymi paroma kabelkami i obwinięta np. Kamizelką odblaskową, żeby można było ja znaleźć).
Chcą ją zdetonować na starej opuszczonej piaskowni, która znajduje się nad wielkimi podziemnymi zbiornikami zaopatrującymi cały kraj w wodę. Jeśli im się uda to cała woda nie będzie nadawać się do picia, a miliony niczego nie spodziewających się ludzi umrze na chorobą popromienną.
Dzięki zdjęciom satelitarnym wywiadu (mam takie zdjęcia z zumi- można na nich planować całą operację) rządowym specjalistą udało się ustalić gdzie mniej więcej może znajdować się bomba. Pierwsi zaczynają terroryści. Muszą zanieść swoją brudną bombę w pobliże jezior i tam ją odpalić. Terroryści mają 10 min na rozstawienie się.
Potem na teren piaskowni wchodzą antyterroryści (wcześniej muszą czekać gdzieś dalej np. tam gdzie parkuje się samochody). Nie wiedzą gdzie są przeciwnicy, mogą być już nawet w domku na samym początku. Terroryści mogą rozstawić strażników na całym terenie walki.
Zapalnik bomby ustawiony jest na np. 20 min.
Możliwości:
Przed wybuchem bomby terroryści muszą zdążyć się oddalić ( jak bomba będzie przy jeziorze to terroryści muszą wyjść na pole- tam gdzie stoi ten wóz z ulami), AT- cy muszą rozbroić bombę- przeciąć znajdujące się przy niej kable).
Jeśli bomba wybuchnie i zabije wszystkich to jest remis.
Jeśli AT- cy rozbroją bombę to oni wygrywają
Jeżeli bomba wybuchnie, a terroryści zdążą uciec to oni wygrywają.
Trochę krótki, ale jak mi coś przyjdzie jeszcze do głowy to go rozwinę.
Ostatnio zmieniony przez Bartek dnia Nie 17:36, 30 Lis 2008, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
McGeizer
Chorąży Sztabowy
Dołączył: 23 Wrz 2008 Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dzierżoniów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 19:49, 20 Lis 2008 Temat postu: Odbicie więźniów |
|
|
Odbicie wywiadowców:
podział graczy
A- atakujących
B- broniący
Faza1 ,
Team A: część graczy teamu znajduje się z tyłu lasu, poza zasięgiem teamu B, nie może korzystać z broni podstawowej. Druga część po przeciwnej stronie lasu, dysponuje dobrą bronią.
Celem drużyny A jest skontaktowanie się obu podgrup na tylnej części lasu i przekazanie informacji, powiedzmy kodu, na kartce od więźniów.
Transport broni : jedna osoba atakująca jest transporterem i nie korzysta z broni podstawowej. Gdy dotrze na drugą stronę oznacza to że więźniowie mogą korzystać ze swej broni czyli transport się powiódł . Jeżeli zginie jej funkcje mogą zostać przejęte przez drugą osobę z A nawet gdy wszystkie osoby z teamu B zginą a faza II jeszcze nie nastąpi.
Team B rozstawiony jest na środku lasu. Po rozpoczęciu gry może od razu zaatakować tą grupę teamu A której zadaniem jest odbicie więźniów. nie może natomiast atakować więźniów dopóki więźniowie sami nie zaatakują.
faza 2 po przekazaniu danych które musi być zakomunikowane sygnałem dźwiękowym martwi z obu teamów przechodzą do teamu B i mają atakować wycofujących się. W przypadku gdy zginie osoba z poufnymi informacjami, dane muszą być przejęte przez członka oddziału A z miejsca w którym zginął "nośnik danych".
Zwycięstwo A
-informacje i choć jeden z więźniów dotrze
Zwycięstwo B
-Zginą wszyscy więźniowie
-informacje nie dotrą
to tylko zarys pomysłu. Proszę o zgłaszanie poprawek i uwag
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jens5
Plutonowy
Dołączył: 26 Wrz 2008 Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 19:34, 24 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
2 teamy
Liczebność dowolna.
Teren - las we włókach.
Drużyny znajdują się po przeciwnych stronach lasu, gdzie mają swoje obozy. Nie jest określony dokładny czas walki więc w każdym momencie możemy spodziewać się ataku. Dodatkowym utrudnieniem jest to, że gra rozgrywa się w nocy (do wakacji już nie długo )
2 teamy
Liczebność dowolna
Teren dowolny - jeśli jest duży należy wyznaczyć strefę poszukiwań
Scenariusz oparty jest na klasycznym strzelaniu team-team ale drużyna broniąca się jest w posiadaniu 'bomby' (cokolwiek co może za nią służyć, jak butelka 5l - zabierają pomysł z postu wyżej). Celem ekipy atakującej jest 'rozbrojenie' ładunku. Nie jest ważne czy obrońcy przeżyją czy nie - chodzi o 'bombę'. Jeśli nawet wszyscy z nich zginą a w określonym czasie atakujący nie znajdą przedmiotu wygrywa drużyna broniąca. Atrapa może znajdować się gdziekolwiek - tylko na ziemi (wykluczone zakopywanie i umieszczanie na drzewach) jednak może być ukryta w każdy możliwy sposób.
Sorry jeśli wystąpią jakiekolwiek błędy, ale nie chce mi się czytać tego wszystkiego, a za sensowność tekstu nie odpowiadam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
-^GENO^-
Porucznik
Dołączył: 08 Sie 2008 Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Dzierżoniów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 19:03, 27 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
proponuje rozpierduchę na maxa czyli 2 teamy zaczynają i jak ktoś zginie to idzie do respa. Wychodzi się w 3 osobowych grupach, nieważne z którego teamu i tak te 3 osoby tworzą nową frakcje w walce po chwili będzie dużo różnych teamów a rozpierducha będzie przednia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jens5
Plutonowy
Dołączył: 26 Wrz 2008 Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 20:10, 28 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
A ja proponowałbym ci gejo mozillę z automatycznym poprawianiem błędów xD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kamil
P. Porucznik
Dołączył: 05 Paź 2008 Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 20:35, 28 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Dwa teamy
Liczb dowolna
Teren Piachy
Obrona bazy (tego gdzie się zawsze rozkładamy)
Team A- obrona bazy
Team B- zdobycie bazy
Czas nie określony
Osoby z teamu B mają po 3 respawny , (respawn po zejściu 4 graczy)
Troszkę krótkie, ale nic innego nie mogłem wymyślić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
koki03
Sierżant
Dołączył: 28 Gru 2008 Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Izrael Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 17:58, 01 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Odbicie wywiadowców:
podział graczy
A- atakujących
B- broniący
Faza1 ,
Team A: część graczy teamu znajduje się z tyłu lasu, poza zasięgiem teamu B, nie może korzystać z broni podstawowej. Druga część po przeciwnej stronie lasu, dysponuje dobrą bronią.
Celem drużyny A jest skontaktowanie się obu podgrup na tylnej części lasu i przekazanie informacji powiedzmy kodu na kartce od więźniów.
Transport broni : jedna osoba atakująca jest transporterem i nie korzysta z broni podstawowej. Gdy dotrze na drugą stronę oznacza to że więźniowie mogą korzystać ze swej broni czyli transport się powiódł . Jeżeli zginie jej funkcje mogą zostać przejęte przez drugą osobę z A nawet gdy wszystkie osoby z teamu B zginą a faza II jeszcze nie nastąpi.
Team B rozstawiony jest na środku lasu. Po rozpoczęciu gry może od razu zaatakować tą grupę teamu A której zadaniem jest odbicie więźniów. nie może natomiast atakować więźniów dopóki więźniowie sami nie zaatakują.
faza 2 po przekazaniu danych które musi być zakomunikowane sygnałem dźwiękowym martwi z obu teamów przechodzą do teamu B i mają atakować wycofujących się. W przypadku gdy zginie osoba z poufnymi informacjami, dane muszą być przejęte przez członka oddziału A z miejsca w którym zginął "nośnik danych".
Zwycięstwo A
-informacje i choć jeden z więźniów dotrze
Zwycięstwo B
-Zginą wszyscy więźniowie
-informacje nie dotrą
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kociak
Plutonowy
Dołączył: 11 Sie 2008 Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 19:37, 12 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
1Scenariusz:
dwie drużyny A i B
cel-odbić mongolskie dziecko z bazy przeciwnika.
Dzielimy się na dwie drużyny. Ekipa atakująca ma respa, a broniąca nie.
Mały gnojek kiedy zostaje odbity musi uciekać , wtedy może dostać 3 kulki- jak dostanie 4 to umiera na miejscu (można go dobić)
2 Scenariusz:
Bomba
Dwie drużyny, gra bez respów, druzyna1 broni bomby ustawionej w ustalonym miejscu, a drużyna 2 ma ją rozbroić (oczywiście ma na to określony czas)
Bomba ma zapalnik czasowy lub gdy skończy się ustalony czas podbiega koleś w puszce i kamizelce odblaskowej i ja odpala ręcznie.
Druzyna2 ma dobra sytuacje pon. nie musi ustawiać bezpośredniej obrony bomby tylko zaczaić się obok i zniszczyć przeciwników rozbrajających bombę.
Ps. rozbrajanie- zależy od wyobraźni (musi być to czynność zabierająca trochę czasu) np. (najprostsze) zwykła petarda zamknięta w butelce, trzeba odkręcić butelkę i przełamać petardę...
ufff... koniec!
Używaj polskich znaków!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marek
Dawny Członek
Dołączył: 30 Sty 2009 Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Czarnobyl Zdrój Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 20:19, 23 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Scenariusz przystosowany do piaskowni. Trupy do respa wychodzą po 2 zabitych.
Grupa1- zaczyna na drodze za jeziorem, ma do przebycia całą piaskownie aż do budynku. Po dojściu do budynku musi odbić profesora (zawsze musi być przy nim 1 osoba, profesor ma 2 życia) i microchip sterujący rakietą. Następne wraca na miejsce skąd wyruszyła, tam Profesor montuje microchip do rakiety(jakaś butelka z napisem rakieta) zajmuje mu to 3 min (przez ten czas nie może być oderwany od pracy- cała drużyna broni go i stoi max 10m od niego) Po zamontowaniu microchipu połowa drużyny(w tym profesor - reszta broni rakiety) musi szybko dobiec do schronu (okopy na piachach - tam gdzie się zawsze rozkładamy) i wtedy misja dobiega końca
Grupa2 – najpierw muszą zrobić parę zasadzek na ekipe1 kiedy ci będą szli do budynku. Potem bronią budynku i profesora. Gdy ekipa 1 zdobędzie profesora(ktoś musi zastrzelić osobę będącą strażnikiem profesora i wyprowadzić go z budynku) ekipa2 musi się cała zebrać przy budynku i zaczekać1 minutę(dąć ekipie 1 możliwość oddalenia się) potem muszą odbić profesora (jeśli zdobędą również rakietę wygrywają). Po uzbrojeniu rakiety w microchip kończą się respy! Wszyscy mają tylko 1 życie. Teraz za wszelką cenę trzeba zabić profesora bądź wszystkich żołnierzy z ekipy1.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|